петък, 11 март 2011 г.

За какво си мислят жените по време на секс

Вярвате ли или не – жените се опитваме да останем фокусирани по време на секс. И да се съмнявате, ние наистина даваме всичко от себе си. Вярно, понякога е трудно да се съсредоточиш. Мислиш за тежкия ден, или пък за важните неща в живота.

Ние сме заети дами с работни проблеми, със сложни контакти и с десетина сериали, които следим по националните телевизии. И след толкова мисли, които минават през главата ни, е напълно нормално понякога да забравим за усилията на нашето момче.

Това са някои от нещата, за които най-често мислим, докато правим секс.

* Ще свърши ли преди началото на „Перла”?
* Да! Да! Точно там!
* Я по-леко! Какво, по дяволите, правиш?!
* Не е ли твърде студено тук?
* Какво да облека за работа утре?
* Уф, не трябваше да пия толкова много...
* Ужас, колко неприятни звуци издават телата ни!
* Ох, тези презервативи...
* Имам ли червило? Може ли да съм нацапала завивките?!
* В съседната стая със сигурност чуха това...
* Не, не там, бе, мило!
* Ама защо трябва да го прави като Мишо?!
* Е, не можа ли да си изчистиш ръката преди да се опреш на възглавницата?
* Оле к'во пране ме чакааа...
* Дали след това ще ме смяташ за гадже?!
* Срещам непознат в бара, той ме хваща за ръката и ме задърпва в своята кола. Отиваме в евтин хотел. Блъска ме на леглото…
* Дали изглеждам добре в тази поза?
* Може би ще трябва да включа в играта и вибратора. Дали няма да се уплаши?!

* Надявам се, че ще се сети да повтори това...
* Как ли му е фамилията?!
* Дали мога да изпитам по-разтърсващ оргазъм?
* Ама що не вземе да свърши вече! Взе да ми доскучава!
* Пих ли си хапчето тази сутрин, или...?
* 70 лева за бельо, а тоя дори не го забеляза…
* Аааа, това ли било G-точката???
* Надявам се толкова да му е достатъчно, че да се наспя.
* Защо не ме заведе на вечеря? Да не би да се срамува от мен?
* Ама не мога да правя секс, докато кучето му е в стаята! Гледа ме злобно, даже ревниво!
* Защо правя тези физиономии?
* Свършииии!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts with Thumbnails